Sunday, March 7, 2010

Ini blog aku?

Aku wat blog?mcm xcaye je...org lain dah lame ade blog sendri ak baru terhegeh-hegeh nak wat hehehe tp aku xkesah pon..lantak la korg nak ckp pe..ak punye blog kan huhuhu aku bkn la jenis yg suke bermadah pujangga nih apetah lg nk wat karangan2 nih..diari?lagi aku xde..tp kdg2 kite sebagai manusia memerlukan medium utk meluahkan perasaan tol x hehe so aku gune kan la blog aku ni utk luah ape yg aku rase...ade org bace atau x lantak la...jnji aku luahkan ape aku rase...

Aku rase boring plak nih...member ajak kuar tp aku malas nak bersiap on da spot nih...so biarla die g sorg kan..aku tengah teruja ngan blog aku nih hahaha teruja la sangat...aku tinggal ber2 je dalam umah nih..lagi 3 org dah kuar da...ape nak wat lyn kan jela...aku xtau la nak ckp ape...smpi sini jela ek..salam..

No comments:

Post a Comment