Thursday, September 8, 2011

minggu yang kejam!!!

waaaaaa penat aku!!!!tgk tajuk???minggu pon blh jadi kejam hahaha sunggoh la penat ini minggu...rase macam nk pengsan, patah pinggang, tergolek semua ado la aduuuhhhh ari isnin aku rase menggigil xlarat nak diri..terpaksa keluar gi klinik...check xdemam pon pade hal eh rase panas bdn...check darah ha baru la tau...rupe eh kurang gule...patut le gigil semacam...lame xkena camni dh...naseb2..

ari slase sampai la arini aku memang cemerlang la rasenye...kol 5 ke 5.30 baru la ado umah...semalam ngan arini xsenang duduk aku kat skola...macam2 kerja kena wat...presentation utk post mortem pmr la..minggu patriotik nye lagi...jadual anjal nye lagi...program gemilang lagi...macam nak dikerat2 je badan aku neh...penat toksah cerita la...

tapi ape nak wat...camne penat pon aku tetap la kena laksanakan tanggungjawab...wat kerja macam nak rak tapi kadang2 ade gak tak hargai...terutama anak murid...jenuh la kita wat macam2 utk die tapi yang ado!naseb badan....

TATA

No comments:

Post a Comment