Friday, September 9, 2011

terasa nak membebel

aku dah sampai kampong...yeaaayyyy!!!terasa ilang semua penat lelah sepanjang seminggu neh...tapi walaupon balik kampung, keje skola pon ikot balik kampung same...huuuaaaaaa nape la asik mengekor aku je...cube la tinggal je kat umah sane...nanti aku balik la...tapi yela nak wat camne kan...dah name nye keje...selagi xabis keje!keje!keje!xpela agi idup agi ngelaban..ceeewaaahhh hehehe

malam tadi, aku ngan housemate iaitu una dan yana nak g kuar makan...rase dah lame sangat xmakan sepinggan eh bersama...so decide nak g makan jauh2 sket la...g la 1 tempat A neh...sesudah melalui jalan raya yang gelap gelita separuh jalan n jauh di depan sane baru jumpe lampu...tiba lah kami di pekan A...ape yang jadi korang nak tau?????abis la aku tawaf 1 pekan kecil itew sehingga masuk pula ke simpang menghala ke sebuah felda....1 KEDAI MAKAN PON XBUKAK!!!waaa ape sudah jadi neh...adekah semua tokey kedai sudah kaya???atau mereka pergi ke rumah terbuka??atau mereka mengadakan rumah terbuka???macam2 la yang kami dok pikir dan bebelkan...sudahnye ke tempat asal juge la kami huahuahuahua

on the way nak ke tempat asal tuh kami pon membebel2 la termasuk la cerita seram mistik neh...aku pon cite la pengalaman aku balik ke rumah sewa dari kampung...hamek ko pas satu satu cerita kuar dari mulut kami bertiga..macam2 version cite seram mistik yang kuar...yang part aku tuh nanti rajin aku cite la ye...pai seram sejuk lak rase eh hehe sampai tempat dituju kami pon memenuhkan la perut yang sedia ada kosong neh sambil pompang pompang bercerita..sambil tuh layan cite tv kat skrin besar..aku punye sakit ati ngan brother sorang tuh..kitorang nak layan lagenda budak setan leh lak die g tukar tgk cite lain...baru nak jiwang2 haha sabo jela

TATA

1 comment: